Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ державної реєстрації та надання адміністративних послуг Городоцької міської ради:

  1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
  2. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно;
  3. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку  із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав;
  4. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
  5. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  6. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав;
  7. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно;
  8. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно;
  9. Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  10. Реєстрація місця проживання;
  11. Зняття з реєстрації місця проживання;
  12. Реєстрація місця перебування;
  13. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт;
  14. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта/про готовність до експлуатації об’єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності/про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду;
  15. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих /будівельних робіт;
  16. Видача дубліката зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт та видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
  17. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
  18. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
  19. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації;
  20. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

 

Файл: