Засідала комісія з визначення кращого логотипу Городка

 

Відбулось засідання оргкомітету визначення кращого логотипу міста Городка, конкурс на визначення якого розпочато минулого року.

Так, нагадаємо, що протягом 20 днів тривало он-лайн голосування із визначення кращого промоційного логотипу нашого міста. Однак, на жаль, при максимальному поширенні серед населення інформації про такий конкурс, участь у голосуванні взяло лише 84 особи, а відтак, найбільше віддали голосів за Логотип №2 (всього 51 голос).

Комісія під час засідання дійшла такого спільного висновку: кількість осіб, що проголосували, не дає змогу об’єктивно оцінити думку мешканців всього міста, тому не раціонально виносити даний логотип на затвердження сесії міськради як офіційного логотипу міста Городок.

Присутні підтримали секретаря оргкомітету та зазначили, що, у зв’язку з низькою соціальною активністю мешканців під час голосування за визначення логотипу міста, необхідно внести зміни у Положення про проведення конкурсу, провівши його повторно, а вибір кращого логотипу покласти на членів оргкомітету.

Також зазначили, що переможця он-лайн голосування потрібно винагородити відповідно до Положення.

Отже, переможцем конкурсу визнано Дмитра Мокрого-Вороновського, автора Логотипу №2 (а також, до слова – Логотипу №3).

Відтак, як повідомила ініціатор проведення конкурсу та секретар оргкомітету Тетяна Грецко, найближчим часом буде підготовлено відповідні зміни до Положення про проведення конкурсу та подано їх на затвердження виконавчим комітетом. Усіх учасників конкурсу буде повідомлено про прийняте рішення.