Відбулось засідання Координаційної ради з питань захисту прав дітей та реалізація реформи системи інституційного догляду та виховання дітей

 

Cьогодні, 30 січня, у Городоцькій РДА проведено засідання  Координаційної ради з питань захисту прав дітей  та  реалізації реформи системи  інституційного догляду та виховання дітей в районі, учасником якої є заступник міського голови Городка Степан Попко.

 У роботі засідання взяли участь керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, представники органів місцевого самоврядування,   Великолюбінської об`єднаної територіальної громади та КЗ ЛОР Великолюбінський НРЦ І-ІІ ст. На даному засіданні розглянуто та обговорено наступні питання:

             1. Основні поняття реформи системи інституційного догляду та виховання дітей  (ДІ-реформи, деінституалізації).

            2. Комплексний аналіз ситуації в Городоцькому районі  щодо забезпечення прав дітей, які перебувають в закладах інституційного догляду,  на виховання в сім’ї.

За результатами обговорення прийняті рішення, обов`язкові до виконання, зокрема:

 1. Проводити інформування населення про перелік соціальних, медичних, правових, освітніх та спеціальних послуг для дітей , сімей з дітьми, в тому числі з обмеженими можливостями, розвитку послуг на  місцевому рівні, сімейних форм виховання та усиновлення, формування та впровадждення  концепції патронату та наставництва.

2.     Забезпечити та сприяти висвітлення на районному рівні  в містах, селах, об`єднаній територіальній громаді в засобах масової інформації  задля роз`яснення громадськості  важливості та суті впровадження концепції ДІ-реформи у простій, зрозумілій формі.

            3.Налагоджувати співпрацю з громадськими організаціями, благодійними фондами, відомими людьми місцевого рівня для донесення суті  концепцї ДІ-реформи серед населення.

            4.  Координувати зусилля структурних підрозділів щодо недопущення потрапляння дітей Городоцького району в інституційні заклади.

 

! У прикріпленому архіві – актуальні матеріали на тему реалізації реформи системи  інституційного догляду та виховання дітей