У Центрі обслуговування платників Городоцької ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області платники податків отримують якісні сервісні послуги та кваліфіковані відповіді на питання застосування податкового законодавства. Податківці, окрім консультаційної та роз’яснювальної роботи, надають практичну допомогу платникам з питань подання звітності, сплати податкових зобов’язань чи користування електронними сервісами ДПС.
У пріоритеті фахівців податкової інспекції – оперативне вирішення податкових питань платників податків.
Фахівці Городоцької ДПІ постійно надають платникам податків практичну допомогу щодо формування та подання звітності за допомогою сервісу Електронний кабінет платника податків.
Податківці роз’яснюють, що за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платники можуть створити та подати до контролюючих органів як податкову, фінансову, статистичну звітність, так і заяву про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань.
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002), а потім заповняє відповідні поля електронного документа, підписує та надсилає Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
У заяві платник зазначає назву помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу, його суму, дату сплати і реквізити з платіжного документа, за якими кошти перераховано до бюджету (код класифікації доходів бюджету, бюджетний рахунок, на який перераховано кошти, код ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім’я якого відкрито рахунок), та визначає напрям перерахування помилково та/або надміру сплачених коштів, що повертаються: на рахунок платника податків у банку, небанківському надавачу платіжних послуг; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, незалежно від виду бюджету; у готівковій формі коштів у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, небанківському надавачу платіжних послуг.
Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань, пені та надміру утриманої (сплаченої) суми ПДФО, перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, здійснюється територіальними органами Казначейства протягом п’яти робочих днів, наступних за днем прийняття електронного висновку та/або електронного повідомлення територіального органу ДПС.
Фахівцям Городоцької ДПІ постійно надається практична допомога при подачі звітності, або подачі заяв та інших документів через електронні сервіси ДПС.
Крім того, податківці інформують платників про заходи Державної податкової служби України із впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року та реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс – ризиками).
Також нагадуємо, що за отриманням адміністративних послуг, консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Городоцької ДПІ за адресою: м. Городок, м-н. Гайдамаків,22, а також за телефонами:
(231) 30-706
(231) 30-455
Крім того, платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС (0800501007) щоб здійснити попередній запис до ЦОП, та визначити зручні дату і час візиту.