З метою впорядкування квартирної черги та забезпечення вимог чинного законодавства з питань ведення квартирного обліку, виконавчий комітет Городоцької міської ради в період до 31 грудня 2024 року проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

Особам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Городоцької міської ради, необхідно до 31 грудня 2024 року звернутися у виконавчий комітет Городоцької міської ради (відділ діловодства та документообігу), для уточнення облікових даних в справах квартирного обліку та підтвердження права перебувати в черзі для отримання житла.

Для перевірки облікових даних до виконавчого комітету міської ради подаються

наступні документи:

  • довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання;
  • довідка з місця роботи;
  • копія документа з зазначенням загальної та жилої площі житлового приміщення (технічний паспорт, будинкова книга);
  • договір найму/піднайму (у разі проживання за договором найму/піднайму);
  • копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім’ї;
  • копії документів, що засвідчують родинні відносини;
  • ідентифікаційні коди членів сім’ї;
  • копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
  • інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта;
  • копія документа, що підтверджує право на надання пільг при постановці на квартирний облік (у разі наявності пільги).

У разі не подання документів на розгляд виконавчого комітету міської ради буде винесено питання про зняття з квартирного обліку.